Prodej webů, domén a aplikací

Prohlédněte si webové stránky, domény a eshopy k prodeji na W3Market.cz! Ke každé nabídce máte k dispozici automaticky generovanou analýzu, která slouží jako ideální první krok při posuzování nabídky. Detailní postup, užitečné rady, odkazy a komentáře naleznete níže na této stránce.

Na W3Marketu zdarma zjistíte odhady návštěvnosti, MOZ autoritu domény, Alexa Rank, počty zpětných odkazů a indexovaných stránek ve vyhledávačích, a další zajímavé parametry webu. Pokud vás nabídka zaujme, kontaktujte prodejce v chatu na W3Marketu a dohodněte se na prodeji, bez provize!

Inzerujte zdarma na W3Market.cz

Potřebujete prodat svůj web, doménu či aplikaci? Tak to jste na správném místě! Zveřejnění inzerátu na W3Marketu je zcela zdarma, bez jakýchkoliv skrytých poplatků a provizí. Stačí se zaregistrovat a vystavit zdarma vaši nabídku. Doporučení a rady k prodeji naleznete zde.

Navíc pokud dáte like naší Fanpage, můžete vložit nabídku i na náš Facebook profil! Díky W3Marketu tak získáte zdarma viditelnost pro vaši nabídku a zvýšíte šanci na úspěšný prodej! Přejeme hodně štěstí při obchodování!

W3Market.cz/skW3Market.cz/cs

Affiliate Weby Blogy Business Weby
Domény Dropshipping, Přeposílání Objednávek Eshopy   1
Informační Portály Katalogy Licence
Magazíny Microsity Mobilní Aplikace
Skladové Zásoby Webové Aplikace Zábavní Portály

Doporučujeme


Slevový portál slevokral.cz na prodej

Prodávám projekt slevokral.cz. Web má skoro dvouletou historii a je perfektní pro jakýkoliv affiliate, i spolupráci s většími brandy. Na webu je více než 88 shopů a 150 promo kódů, spoustu unikátních textů a popisků důležitých pro organickou návštěvnost...


Unikátní návštěvníci / měsíc: 250  Měsíční příjem: 1,500 Kč  Měsíční zisk: 900 Kč  Autorita domény: 15  Google Index: 351 

Nabízená cena: 10,900 Kč
Na prodej od: 5. dubna 2017 18:24:12 Detail nabídky

Prodej SEO Portálu W3Test.cz

Provozujte vlastní SEO servis napojený na bonitní affilate programy! Vše připraveno a plně funkční....


Unikátní návštěvníci / měsíc: 1 Měsíční příjem: 1 Kč Měsíční zisk: 1 Kč Autorita domény: 1 Alexa Rank: 0

Nabízená cena: 5 190 Kč
Na prodej od: 26. dubna 2017 21:15:50 Detail nabídky

Prodej domény vysetreni-zdravi.cz

Prodám doménu vysetreni-zdravi.cz. Cena včetně bezpomlčkové varianty! Jedná se o velice kvalitní doménu, která má na trhu vysokou cenu! Vhodné i jako investice pro přeprodej...


Unikátní návštěvníci / měsíc: 200 Měsíční příjem: 1 Kč Měsíční zisk: 1 Kč Autorita domény: 1 Alexa Rank: 0

Nabízená cena: 9 290 Kč
Na prodej od: 25. dubna 2017 17:17:25 Detail nabídky

Doporučení a Postup Při Nákupu Webů, Eshopů a Internetových Domén

1. Analýza Nabídky

Při nákupu webové stránky, eshopu nebo domény je důležité uvažovat racionálně a zbavit se emocí. Je to podobné jako při nákupu vozidla. Na první pohled se zdá vše krásné a bezchybné, důležité je však web a doménu řádně prověřit. Pokud nevíte, kde začít, může vám zdarma pomoci náš W3Market kalkulátor, který ke každému prodeji automaticky vloží desítky analyzovaných informací. Mějte však na paměti, že kalkulátor uvádí odhady a orientační údaje strojově, v žádném případě se proto nerozhodujte pouze na základě vygenerovaných informací! I přes známou nepřesnost podobných kalkulátorů může W3Market robot pomoci méně zkušeným uživatelům, a to zejména při odhadu návštěvnosti, zjišťování autority webu a údajů z vyhledávačů. Při analýze posuzujte také kvalitu a zpracování webové stránky. Nejedná se pouze o jeden design stránky, při prověřování vyzkoušejte responzivitu celého webu. Nezapomeňte také otestovat rychlost prodávaného webu či eshopu, k tomuto účelu použijte nástroj Pingdom. Zajímavou možností je nahlédnutí do historie webové stránky. Pro její zobrazení využijte nástroj WaybackMachine, na jehož základě si můžete ověřit některé informace o prodeji a zjistit, zda se vás prodejce nesnaží pouze oklamat. V neposlední řadě se zajímejte také o to, na jakých technologiích je webová stránka či aplikace postavena a zda má dostupný redakční systém pro správu obsahu. Nejen pro Wordpress je důležitým a často opomíjeným faktorem to, zda web běží na aktuální verzi Wordpressu a lze jeho stránky bez zásahů pravidelně aktualizovat. Z hlediska bezpečnosti je toto velice důležité.

Prodej Webu a SEO analýza - Nezbytná Součást Dražší Transakce

Ano, je tomu tak. Pro dražší převody je vhodné najmutí SEO konzultanta, v těchto případech se vám analýza od zkušeného odborníka určitě vyplatí. Dejte si však pozor na velké množství tzv. SEO expertů, kteří nedělají optimalizaci pro vyhledávače, ale akorát lidi okrádají o čas a peníze. V případě menšího projektu nebo nedostatečného rozpočtu můžete začít SEO analýzu tím, že si dáte pozor na stav indexovaných stránek ve vyhledávačích. Nulový či nízký počet indexovaných stránek u většího projektu může znamenat nejen to, že je stránka nová, ale také to může znamenat, že web je vyhledávači penalizovaný! Více zkušení uživatelé si mohou prověřit stav odkazovaného portfolia a spoustu dalších informací např. v nástroji Ahrefs. Jedná se o relativně pokročilou a drahou službu, která vám však řekne o prodávaném webu, eshopu či doméně asi nejvíce. Pokud si věříte, vyzkoušet můžete zkušební verzi na 14 dní zdarma. Také prověřte, zda majitel webu nevkládá na stránky duplicitní obsah, k tomuto účelu vám pomůže nástroj Copyscape. Web, který je pomalý signalizuje možné nekvalitní zásahy do kódu a jeho špatnou optimalizaci, ale nejen to! Rychlost webu ovlivňuje i hodnocení stránek vyhledávači a je dnes jedním ze SEO faktorů, které mají vliv na pozici webu v organickém vyhledávání.

Na závěr tohoto kroku je vhodné zmínit, že vstupní analýza vám slouží k poskytnutí komplexnějšího přehledu o nabídce. Není nutné vždy splnit všechny uvedené body analýzy. Navíc jakékoliv nulové nebo negativní výsledky ještě neznamenají, že je nabídka špatná a nevýhodná. Vždy proto posuzujte dle konkrétní nabídky a ve vztahu k nabízené ceně.

W3Market Checklist - Analýza Webu Před Nákupem

kontrola funkčnosti a responzivity webu,

test rychlosti webu,

nahlédnutí do historie,

detekce platformy a přítomnosti CMS,

zjištění možnosti aktualizace systému,

analýza webu v nástroji Ahrefs,

stav v indexu vyhledávačů,

kontrola duplicity obsahu.

2. Sběr Informací o Prodeji a Podmínkách Transakce

Dalším krokem by mělo být získání maximálního množství informací o prodeji samotném a jeho podmínkách. Zjistěte, co vše je součástí prodeje! Důvěryhodným signálem může být detailně popsaný inzerát či bezproblémová komunikace s prodejcem na W3Market chatu. Stručný inzerát bez delšího popisku, stejně tak jako strohá komunikace a neodpovídání na otázky, mohou indikovat, že podobný přístup můžete očekávat od prodejce i při předávání projektu, a hlavně při řešení případných problémů. Nebojte si vyžádat všechny informace, které vám pomohou při rozhodování.

3. Odhad a Stanovení Kupní Ceny

Na základě dosavadní analýzy a všech zjištěných informací je potřeba stanovit cenu, kterou jste ochotni za projekt zaplatit. Pro ohodnocení webu či eshopu můžete vycházet především z čistého měsíčního zisku. Zde si nicméně dávejte dobrý pozor na to, zda se jedná opravdu o zisk po odečtení všech souvisejících nákladů, více informací o ohodnocení projektu zde. Fakt, že kupujete eshop s vysokým obratem nevypovídá jakýmkoliv způsobem o výhodnosti koupě resp. efektivitě investice. V případě, že nabízená prodejní cena webové stránky nebo domény je vyšší než ta, kterou jste ochotni zaplatit, není vše ztraceno! W3Market je svobodným portálem a pokud se registrujete, můžete prodejci zdarma poslat vaši cenovou nabídku interní poštou! U ceny si dávejte také pozor na možné připočtení DPH! U dražších projektů si pro minimalizaci rizika před koupí ověřte všechny důležité informace a nespoléhejte se pouze na nepodložená tvrzení! Příkladem tak může být sdílení přístupu do Google Analytics, screenshoty z provizních a objednávkových systémů, sdílení obrazovky, doložení fakturace apod.

4. Zahájení Transakce

V případě, že se s prodejcem dohodnete na ceně a podmínkách převodu, uzavřete obchod. Nezapomínejte, že smlouva či faktura by měla být samozřejmostí, zejména pak v případě, pokud web nebo doménu kupujete za vyšší finanční částku!

Smlouva o Prodeji Webové Stránky nebo Domény

Pro nákup a prodej menších webů, eshopů a levných domén by vám mohla postačovat tato kupní smlouva. V případě dražších projektů si nejdříve přečtěte tento článek a určitě zvažte využití právních či notářských služeb. Předejdete tak zbytečným komplikacím a budete mít lepší vyjednávací pozici v případě, že se vyskytnou jakékoliv problémy.

5. Dokončení Převodu

A nyní to vše pro vás teprve začíná! Úspěšný převod projektu vyžaduje čas a trpělivost, přičemž samozřejmě záleží na velikosti kupovaného projektu a na tom, co vše je součástí prodeje. Ale nebojte! Pro co nejsnazší dokončení převodu, jsme pro vás vytvořili seznam věcí, na které si dát pozor a na co nezapomenout! Přejeme úspěšný převod a rychlý start do vašeho online podnikání!

Líbí se vám tento článek?

Nebo byste rádi článek něčím doplnili?
Napište nám do komentářů.

Doporučení k Prodeji Webových Stránek a Domén

Při prodeji webových stránek, eshopů a domén uvádějte vždy pravdivé a relevantní informace. Inzerát popište co nejpodrobněji a ukažte kupujícímu, že vaším jediným cílem není se projektu co nejrychleji zbavit, bez jakékoliv náležité péče a pozornosti. Prodej webových stránek a eshopů by měl být spíše předem promyšlený tah, kdy již v průběhu životnosti projektu sbíráte patřičné informace a připravujete svůj projekt na exit. Do inzerátu nezapomeňte napsat důvod prodeje a detailně popsat historii webu či domény. Berte jako samozřejmost, že kupující bude mít spoustu zvídavých otázek, přičemž nezapomínejte, že rozhodování o koupi je u zájemců značně ovlivněno právě způsobem vaší komunikace a důvěryhodností.

TIP: Vyzdvihněte silné stránky projektu a ukažte možnosti dalšího rozvoje!

Jak Stanovit Cenu Webu nebo Eshopu?

W3Market některé informace poskytne při vstupní analýze automaticky a navrhne cenu, za kterou můžete web či doménu nabízet. Navrhovaná cena je však čistě orientační a máte ji samozřejmě možnost změnit. Prodejní cenu můžete stanovit na základě mnoha kritérií, jako je výše měsíčního výdělku, výše návštěvnosti, stáří webu nebo domény apod. Základní metodou ohodnocování webových projektů je způsob založený na násobení čistého měsíčního výdělku, přičemž počet násobků se liší dle zaměření projektu a způsobu monetizace. Řádově se může jednat o desetinásobky, přičemž u extrémně lukrativních projektů se lze pohybovat až kolem 60-ti násobku čistého měsíčního zisku. Zde však bývá základní kámen úrazu, tedy problém vznikající v různém způsobu výpočtu deklarovaného čistého měsíčního zisku. Z inzerátu by mělo být jasně patrné, jak jste se k uváděným hodnotám dopracovali. Výchozí pravidlo znamená, že obrat nebo příjem z reklamy není roven zisku! Při naceňování používejte čistý měsíční zisk jako měsíční výdělek po odečtení všech souvisejících nákladů.

TIP: Dejte inzerátu náboj a ukažte, proč právě vaši nabízenou cenu by měl kupující být ochoten zaplatit! A to není vše, níže naleznete Checklist pro úspěšný převod projektu!


W3Market Checklist Úspěšné Transakce

W3Market Checklist Úspěšného Převodu

Chtěli byste W3Market Checklist upravit nebo doplnit? Přidejte do diskuze níže komentář.
Podnětné návrhy rádi zapracujeme a pomůžeme tak společně ostatním!

Převod domény:

změna majitele,

změna administrativního kontaktu,

změna fakturačních údajů.

Převod webu:

zdrojové soubory - předání, FTP,

databáze - export,

zprovoznění na novém hostingu/serveru,

kontrola SSL certifikátů nutných pro HTTPS,

kontrola správné funkčnosti na novém prostředí,

mailový server, kontrola správného odesílání a doručování emailů.

Přístupy:

přístup do CMS,

přístupy do databáze,

přístup do emailu,

přístupy na FTP.

Přístupy do analytických a jiných platforem:

Google Analytics,

Google Search Console,

Google Tag Manager.

Sociální sítě - přístupy a správa:

Facebook,

YouTube,

Twitter,

Google+,

Pinterest.

Eshopy:

kontakty na dodavatele,

zákaznická databáze, v souladu s uoou.cz

marketingové účty - AdWords, Sklik,

Změna provozovatele webu/eshopu:

kontaktní stránka,

všeobecné podmínky.